Suomen Blogimedia /Fashion

Mainostajalle

Sep 1, 2014

Last minute errands

Hi! Tomorrow me, Greta and my best friend are taking off towards Samos (yay!), so I've been extremely busy taking care of everything these past two days. Today I've literally been running from one place to another like a crazy person :P. Thankfully it hasn't been only business though.

I am so happy it's September, because so many of the activities that I do with Greta restarted today after the summer break. Today we attended yet another family café, and I am so grateful to have places where I can spend a few hours hanging out with other parents, watching my daughter enjoy herself surrounded by other children. Now we have at least one activity for each day of the week, if we want to! 

I am sorry it's been so quiet here these past day's, but I'll make it up to you by posting beautiful pictures from my trip, ok;)? And, if you feel like you haven't gotten enough of my old face already, you can always follow me on Instagram under sofiaruutu (link)!

lovelovelove <3




9 comments:

  1. Have a amazing vacation Sofia and Greta:)!!
    <3 Riina

    ReplyDelete
  2. rentouttavaa lomaa teille;)
    -heidi

    ReplyDelete
  3. Ihanat saappaat. Minkä merkkiset?

    ReplyDelete
  4. Hej!
    Har du nåt familjecafe som du kan rekommendera? Försöker själv hitta mammor att umgås med nu under mammaledigheten =)
    Sen är jag lite nyfiken på vad du använder för kamera och objektiv samt vem som brukar fota, du har så otroligt vackra bilder! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja det hr jag! Beroende på var ni bor och hur gammalt barn/ barn ni har, så tycker jag du ska googla på asukaspuiston och parkernas aktiviteter för barn i din närhet. Sen gillar jag luckans babycafe som hålls på onsdag förmiddagar på svenska... Min man tar nästan alla bilder men ibland enstaka gånger (nu i grekland) även vänner. Jag använder mig av en canon EOS 550D och linsen EF 50 mm samt iphone :).

      Delete
    2. 6 veckor så parkerna får nog vänta lite ännu. Ska ta och kolla luckans babycafe, tack för tipset! Bra bilder får ni med 550:an! Fast lättare blir det ju när man har ett vackert motiv :)

      Delete