Suomen Blogimedia /Fashion

Mainostajalle

Jul 27, 2014

Country girl

Hello you! Right this moment, I'm sitting in the car on my way home from the cabin. It's been a lovely weekend and we've been so blessed with warm and sunny weather! It's been around 30°C all  week, and even though it might be difficult to fall a sleep at night, I love it! 
This summer has been and continuously is, filled with family gatherings, festivities and parties, and I have taken a ridiculous amount of photos of Greta's first summer experiences of yearly family traditions. I can't even imagine that next year she'll already be running around with her cousins and grandparents, and talking. Time flies to say the least! 

When we get home I have about an hour to shower and get ready for the next family get- together with my dad and his better half ;).  I´ll talk to you again soon, but until then I want to wish you a fun, playful and sunny Sunday!

LOVE


dress- malene birger (flea market find)// belt andiata// sandals can't remember// sunglasses ray ban

6 comments:

  1. aurinkoista viikonloppua sinulle ja perheellesi :)
    löysin netissä surffailessani noin 5-4 vuotta sitten,ja olin suruinen kun huomasin blogin kadonnenn. olen iloinen siitä päätit aloittaa bloggaamisen uudelleen.
    pidän inspiroivasta , maanläheisestä kirjoitustyylistäsi, lisäksi piristävistä kuvista
    piristät kirjoituksillasi synkänkin/ huononkin päivän :)
    -heidi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Heidi! Kiva kuulla että olet seurannut blogiani pidempään :D. Mukavia hellepäiviä <3

      Delete
  2. Tää aihe nyt ei ehkä liityy blogiisi, mutta olisi kiva kuulla kuinka suhtaudut "julkisuuteen" ja kuinka sinut olet sen kanssa? Tunnistavatko ihmiset sinut ja tulevatko he juttelemaan sinulle? Koetko itse olevasi julkkis? Toinen aihe, jos toivoisin postausta olisi matkustaminen. Olet ilmeisesti matkustelet paljon, olisi kiva kuulla ja nähdä kuvia kohteista, joita suosittelisit muillekin?
    -Riina-

    ReplyDelete
    Replies
    1. En oikeasti haluaisi olla julkisuudessa, enkä olisi ellen olisi mieheni vaimo. Ennen sitä pystyin tekemään mitä vain, eikä joutunut lukemaan siitä lehdessä seuraavana päivänä. Blogi on tietenkin julkinen ja ymmärrän että sen myötä tulee myös jonkinlainen julkisuus. Olen päättänyt etten välitä siitä tällä kertaa vaikka minun täytyy myöntää että se ei tunnu hyvältä että media vääntää ja kääntää tekstejäni uutisissa. Kirjoittaminen ja lukioiden kanssa kanssakäyminen on minusta niin antoisaa ja kivaa että minun täytyy tehdä se mikä tuntuu hyvältä eikä antaa ulkopuoliset asiat rajoittaa liikaa :). Itse arvostan suuresti avoimuutta ja rehellisyyttä joten yritän parhaani mukaan myös olla sellainen niin paljon kun pystyn, ilman että perheeni ja minä kärsimme siitä. Perheeni on kuitenkin minulle aina ykkössijalla. Aina silloin tällöin ihmiset tunnistavat ja tulevat juttelemaan. Se on tietenkin mukavaa että tulee juttelemaan ja moikkaamaan mutta samalla se on itselleni aina yhtä shokeeraavaa ja olen itse hyvin ujo uusien ihmisten kanssa. Minun on jotenkin vaikea uskoa että oikeat ihmiset lukevat blogiani ja tunnistavat :). Haluan jakaa itsestäni muille, mutta samalla en halua olla julkkis. Haluan että se mitä annan itsestäni riittäisi ja ettei yritettäisi kokoajan kaivaa syvemmälle. Se on hyvin vaikea yhtälö ja itseasiassa mahdotonta, mutta se olisi unelma scenario…

      Matkustamisesta sen verran että olen enimmäkseen matkustellut mallina eli olen siis ollut töissä. Olen asunut malli asunnoissa jotka yleensä ovat ihan hirveitä! Olen siis yrittänyt selvitä uusissa paikoissa ja olen aina tehnyt ahkerasti töitä, joten matka elämykset ja kuvien ottaminen on jäänyt hyvnin vähälle. Olen ainoastaan itse laittanut ruokaa, en syönyt ravintoloissa koska yleensä ei ollut siihen varaa. Ulkomailla eläminen mallina on hyvin kallista ja töiden määrä epäselvää alkuvaiheessa joten olen oppinut säästämään hyvin ;). Mallin elämä ei ole niin hohdokasta tuolla maailmalla kun siitä annetaan kuva… Lomamatkoilla nautin vapaudesta ja perheestäni, ja se tuntuisi liian intiimiltä jakaa niitä kokemuksia ja elämyksiä täällä. Ensi kerralla kun matkustan pidän toivomuksesi mielessä ja lupaan tehdä postauksen ;)

      Hauska kysymys Riina, kiva kun kommentoit <3

      Delete
  3. suloinen koira teillä, mitähän rotua pikkunen mahtaa olla jos saisi kysyä?
    aurinkoista kesän jatkoa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lilo on maailman kiltein tyyppi ;)! Se on toy villakoira mutta vähän pienempi siitä. Lilo painaa parisen kiloa.

      Delete