Suomen Blogimedia /Fashion

Mainostajalle

Jun 28, 2014

New in!


top forever 21/ /suede shorts h&m// shoes wonders// bag louis vuitton// earrings chanel// pearls andiata

Do you remember when I said that I had purchased something as an addition to my little collection? I finally bought this Louis Vuitton pochette metis bag, because I really really love it and I couldn't get it out of my head! It's perfect for mommy's on the go because it releases both hands without sacrificing in style and I can fit everything I need in it (I always carry Greta's belongings in a diaper bag in addition to my purse). I think this model is fun and classic and the monogram will never get old and go out of style. It's also perfect for traveling since it goes with everything and can be worn for both day and night, with or without the strap. What more can I say? I simply adore it!
<3

8 comments:

  1. Hyvä valinta ! klassinen ajaton malli <3 ja siinä on vain vähän vaaleaa nahkaa joka helposti imee likaa ja väriä farkuista ja mustista vaatteista. Laukku on tosi ihana !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! Olen tosi tyytyväinen, ja olen käyttänyt sitä jo nytten enemmän kuin laki sallii ;P! En ole vaihtanut laukkua kuukauteen ;D!

      Delete
  2. En olisi itse heti osannut tarttua kyseiseen laukkuun, mutta nyt kun pysähdyin ihastelemaan sitä, se onkin täydellinen!! Haluaisin kyllä itsellenikin ehdottomasti tuon laukun ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen samaa mieltä, täydellinen on, ainakin minun tarpeisiini :).

      Delete
  3. Tää ei nyt liity mitenkään tähän postaukseen, mutta kysyisin vielä niistä Wonderbran olkaimettomista rintsikoista, mistä täällä oli taannoin puhetta. Katsoin silloin linkkiä ja ne vaikutti mukavammilta kuin mun tällä hetkellä omistamat olkaimettomat, joten päätyivät ostoslistalle. Mutta koska ne tarvii tilata netistä kokeilematta, niin kysyisin sellaista, että onko ympärysmitta kuinka kireä? Vaikka olen melko pitkä, niin olen tosi kapea ja esim Calvin Kleinin rintsikoissa käytän ympärysmittaa 65. Joissain muissa merkeissä menee myös 70, mutta ne yleensä löystyy ajan mittaan mulle liian löysiksi ja 65 on paras ympärysmitta. Joten minkälaisena pidät noita Wonderbrata, kannattaako tilata kireämpi vai löysempi ympärysmitta? Kiitos jos vastaat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vastaan tähän taas, kun juuri ostin omani. :)
      Itse käytän 65 joissakin ja osassa 70. Tilasin 70 ja oli juuri hyvä.

      Delete
    2. Moikka! Käytän itse yleensä kokoa 70C mutta ympäryys on minulla pieni joten menee kyllä alle tuon 70. Näissä liiveissä minulla on 65 D koska halusin että istuvat todella tiukasti, ja niin ne kyllä istuvatkin ;). Ota mitä normaalisti käytät niin sopivat varmasti. D kuppi on minulle sopiva vaikka en yleensä käytä D kuppia mutta sekin voi johtua siitä että ympäryys on pienempi. istuvat kuitenkin minulla täydellisesti ja olen liiveihin todella tyytyväinen. Minulla onkin jo kolmet :D.

      Delete
    3. Kiitos vastauksista :)

      Delete